Victoria Ruban

• Interior Designer
• Inredare
• Stylar hem till försäljning

Hur vi jobbar

1

Introduktion

Första mötet sker via telefon. Vi kommer känna varandra där jag ska presentera mig själv och kommer också lära lite mer om dig.

Redan nu kan vi formulera vårt gemensamma mål, diskutera arbetsplanen, tid samt priset för arbetet.

2

Datainsamling

För ett nå ett bra resultat måste vi få:

  • Information om de möbler som du vill behålla
  • Bilder på design som lockar och som ni tror är mysiga
  • Beskrivning av din familjs rutiner
  • Hur olika zoner används idag
3

Komma igång

Vi kommer att diskutera ideer och göra första skisserna.

En skiss med ideer kommer innehålla hela rummets layout och möbelmått. Den ska också ha 2-3 designalternativ som vi kommer diskuteraa vid det andra mötet. Vi ska prata om alla detaljer som ni vill förändra samt vilken lösning som ligger närmare.

4

Projekt

Presentationen kommer skickas för olika rum och kan innehålla bland annat:

  • 3D desgin
  • Skiss av rum med möbler.
  • Planritning av lägenheten för den planerade ombyggnaden och möblering.
  • Lista över alla produkter som används i projektet med länkar till butik och priser
5

Genomförande

Vi hjälper att hitta möbler samt övriga interiör detaljer båda på den nya marknaden såväl som på begagnad marknaden.

Vi är väl insatt i marknaden och inom möbler av målat glas. Vi vet ställen där vi kan hitta det billigare möbler av bra kvalité och att inte betala för mycket. Målet är att hjälpa er att hitta prisvärda lösningar inklusive second hand världen.

6

Stöd

Jag lämnar aldrig mina kunder efter ett redan färdigställt rum. Istället fortsätter jag att hålla kontakt och tipsar er även i framtiden.

Det gäller till exempel fall när ni vill köpa något mer eller byta örngott och gardiner.